Sponsorlu Bağlantılar

Vücudunuzun her bölgesine rahatlıkla uygulayabileceğiniz Acvit Tüy Dökücü krem testlerden başarı ile geçerek, son derece etkili olduğu kanıtlanmıştır. Tüyleri dökmez, azaltmaz. Tamamen yok eder. Ürünümüz sadece bitkisel karışımla hazırlanmıştır. Hiç bir kimyasal madde bulunmamaktadır. Sağlığınıza hiç bir yan etkisi bulunmaz.

Acvit

Acvit Tüy Dökücü Krem kimyasal bir işleme tabi tutulmayan, bitkisel ekstraktlar kullanılarak üretilmiştir. Acvit Tüy Dökücü Krem cilt bakımı alanında İtalyanın önde Gelen şirketlerinden “Avenmori” ile İngilterenin bitkisel araştırmalar yapan ünlü “Tusocco” ile ciddi bir iş birliğinin sonucudur. Acvit Tüy Dökücü Krem istenmeyen tüyleri döken, çıkış zamanını uzatıp, miktarını azaltarak, her seferinde istenmeyen tüyler daha seyrek, daha ince ve daha zayıf şekilde çıkmasını sağlayan güçlü formüldür. Düzenli kullanımlarda 4 İla 6 Ay İçinde istenmeyen tüyler kalıcı bir şekilde yok etmeye yardımcıdır.

Sponsorlu Bağlantılar

Acvit tüy dökücü kullanan kullanıcı şikayet ve memnuniyetleri

Tv kanallarında reklamı yapılan Acvit Tüy Dökücü krem kullanan ziyaretçilerimiz aldığı sonucu memnuniyetini var ise şikayet yorumunu aşağıdaki form aracılığıyla özgürce paylaşabilirler. Böylece acvit hakkında sizlerin yorumlarıyla işe yarayıp yaramadığını tüm ziyaretçilerimiz anlamış olucaklar. Sponsorlu Bağlantılar

Yazıyı Arkadaşlarınıza önerin
Bu Yazıdan Sağlık Yorumları
ilker
3 Haziran 2012

bence de çok saçma inanmayın arkadaşlar tv lere reklam parası lazım..programa da para verip çıkıyorlar olan sizin paranıza olur.bende bugün denk geldim herhangi bir firmada da çalışmıyorum bir ara karınca yumurtası yağı çıktı böyle saçmalıklarla hepsi vırt bunların inanmayın (lazerin bile bitireceğine inanmıyorum en azından türkiyedeki…)tüylerinizle mutlu olmaya çalışın

nilgün
4 Haziran 2012

şu tekrar konusu :) güldürmeyin beni arkadaşlar adı üstünde reklam aynı ürünün reklamı aynı şeyler söylenicek tabi tv reklamlarını örn. bi deterjan reklamını defalarca görmüyomuyuz ya bari mantıklı şeyleri eleştirin ayrıca be de aldım ürünü ve 24 gün oldu 2. uygulama gayette döküyo ama önemli olan sonuç bakalım 6 ay kullanıcam ama şimdiye kadar anladığım kadarıyla tüylerde bi azalma sözkonusu bence denemekte fayda var alerji yapmasından korkuyosanız kücük bi yerinizde deneyin bukadarını düşünmek zor değil.

haydaaa
4 Haziran 2012

arkadaşlar ürün ne sağlık nede tarım bakanlığından onaylı…ne tüpte nede ambalajda ruhsat no görülmüyü telefon açtım adamlardan sertifika yada ruhsat no aldım bana 3 gün içinde yollarız dediler..yalan ürün yetersiz ve kullanılmaz geri iadeye yanaşmıyorlar bilginize

esLem
5 Haziran 2012

ben de büyük bir umutla aldım bugün uyguladım.uzun tüyleri tamamen döküyor ama kısa olanları kesinlikle dökmüyor yani üzerinden bir epilasyon daha gerekiyor tertemiz olması için o yüzden çok uyuz oldum!!ve bir kutu yani 90 tl sadece kol,bacak ve bikini bölgesine yetiyor.ben tam kol,tam bacak ve bikini bölgesine kullandım bir şişesi şıp diye bitti.bundan sonraki umudum,tüyleri geç ve daha yumuşak çıkarması..eger o da fos cıkarsa Allah’a havale etmekten başka yapcak bişey yok..

HiçKimse
5 Haziran 2012

Nilgün içime su serptin valla…daha yeni sipariş verdim ve inanmak istiyorum ya işe yarayacağına…hani olmasa zaten vardı kabullenmiştim kıllarımı :)ama olur da işe yararsa da karlı çıkacağım kaybedecek ne var ki kıllardan başka:)) sevgilerle…

turgay
6 Haziran 2012

PARA İADESİ YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER AMA BENDE ESİN HANIM GİBİ DAHA PARAMI ALAMADIM UMARIM ACVİT YÖNETİCİLERİ SÖZÜNÜN ARKASINDA DURUR PARALARIMIZI İADE EDERLER EŞİMİN YÜZÜNÜN YANDIĞINA DAİR HASTANE KAYITLARI MEVCUT BU YAZDIKLARIMIZIDA OKUYORLARSA ULUSAL TV KANALLARINA ÇIKIP BU ÜRÜNÜN YAN ETKİLERİNİ ANLATMAYA KARARLIYIM FİRMA YETKİLİLERİ ÜRÜNÜN NE KADAR İŞE YARAMADIĞINI YORUMLARDANDA OOKUYORUZ UMARIM İNSANLARI MAĞDUR ETMEDEN PARALARINI İADE EDERLER BU ARADA GÜNEŞ HANIM PARASINI ALDIMI MEREAK EDİYORUM ALDIYSA BU SAYFADA YAZARSA SEVİNİRİZ YENİ ALACAK ARKADAŞLARDA BU YORUMLARI ÖZELLİKLE MAĞDUR OLANLARI OKURLARSA ONLARIN MENFAATİNE OLACAKTIR GÖRÜNEN O Kİ MAĞDUR OLAN ÇOK

Kübranur Aslan
6 Haziran 2012

BENCE ÇOK GÜZEL BİR ÜRÜN. AZ ÖNCE KULLANDIM VE ÇOK BEĞENDİM. NE AZ NE ÇOK 5 VEYA 6 DAKİKA BEKLEDİKTEN SONRA UYGULANAN BÖLGEYİ TERTEMİZ YAPIYOR. BUNDAN SONRADA ALMAYA DEVAM EDİCEM. İÇİNİZ RAHAT OLSUN. RAHAT RAHAT ALABİLİRSİNİZ.

BÜŞRA
7 Haziran 2012

Keşkee daha önce bulunsaydı bu ürün yaaa insan epilasyon yapsa bile bu sonucu alamıyor bu ürünü muhakkak kullanmalı tüyler yumuşacık ve cılız bi hali aldı sonra minik hale geldiler bi daha da siyah ve uzun şekilde çıkmadılar bu ürünün iççinde gerçekten ne var çok merak ediyorum bu kadar iyi bi etki yapıyo gerçekten şu ana kadar çok memnunum inşallah sonuncusundada artık tamamen yok olurda kurtulurum ama cidden azalmalar var tşk ederim

kadriye
8 Haziran 2012

kadriye
kızımın bacaklarında kullandım maalesef hiçbir işe yaramadı kremi önce tnt kanalında söyledikleri gibi bol bol kullandım 5 dakika bekleyip yıkadık tüylerin %25 yerinde duruyordu artı tüyler birde kökten gitmiyor bacağınızda siyah nokta izleri kalıyor sonra ürün açıklamasını okudum açıklamada ise tam tersi masaj yaparak uygulayın deniliyor sonra onuda denedik yinede tüylerin tamamı dökülmüyor dökülenlerin dipleride siyah nokta halinde kalıyor BEN NUR VİRAL HANIMA GÜVENDİM FAKAT HEPSİ YALANMIŞ

İSTENMEYEN TÜY
9 Haziran 2012

Şu olumlu yazanların hepsi acaba firmanın adamı mı?? olumsuz yazanlar yalan söylemeyeceklerine göre, olumlu yazanlar yalan söylüyor bu durumda..

elif
12 Haziran 2012

arkadaşlar sakın almayın düzenbaz bunlar insanları resmen kandırıyorlar tv kanalları bu üçkağıtçıları çıkartıp bi de reklam yaptırıyorlar memnun kalmadım işe yaramıyor iade ettim paramı 1 aydır gönderecekler 109 tl paramı göndereceksiniz yksa acvit denen firma nasıl al aşağı olurmuş face de bununla ilgili bölüm açıp tüm mağdur insanları toplayacaz bi araya…..

elif
12 Haziran 2012

muhatap yok ilgilenen yok bunlar artık insanları kandırmayı meslek edinmişler …. satış temsilcisi arkadaşlarla konuşanınız varmı hepsi iki lafı biaraya getirip konuşmasını bilmeyen insanlar…muhasebe denen bişey yok muhatap yok …

sevda
16 Haziran 2012

ben almak istiyorum ama yorumlardan sonra korkmaya basladim gercektende para kolay kazanilmiyor ama bi sekildede bu dertten kurtulmam lazim cok kararsizim ne yapsam bilmiyorum bazilari memnun bazilarida hic memnun degil ben bu urunden cok umutlanmistim

a. kücük
2 Temmuz 2012

genital ve diğer bölgelerimdeki tüylerden nefret ediyodum internetteki tüm sitelere baktım ve yorumları okudum sonunda acvit tüy dökücüden sipariş verdim. biraz tereddüdüm vardı ama yinede kullandım. ve kullanır kullanmaz etkilerini gördüm. anında tüm tüyleri döktü. resmen parladım. ve gerçekten çok iyi tek sıkıntı biraz geç gelmesi ama yoğunluktan sanırım oda. ayrıca arayıp konuştuğumda da çok iyi ilgilendiler sağ olsunlar. en az 3 seans yapmayı düşünüyorum, gerçekten beklediğimden iyi

SELMA LUX
9 Temmuz 2012

merhaa
ben amanyadan ,annemler türkiyeye geldiler ve ben u krem den 3 tane ismaradim .
Denedim hemen tabiii ck heyecanlydim.
ben de cok killiyim .
neyse kullandim vallahi 5 dakika lik bir sürede illar döktü,öyle hemen ertesi günü kil falan cikartmiyor. pinar hanimin yorumu gibi degil.
veya her kisi de daa degisik etki ve süresi degisiyor olabilir.
bunlari paylasmak istedim.
tesekkürler

melek
13 Temmuz 2012

biominera diye de bir ürün var. tüy azaltıcı ve dökücü krem ikisi birlikte evet tam bir para tuzağı kaç tane daha krem almak gerekiyor,belli değil.tam bir para tuzağı …ama çaresiz olunca da insan inanıyor işte böle sahtekarlara..bu üründe kesin böledir ki yorumlardan da belli zaten

nilgün
20 Temmuz 2012

merhaba arkadaşlar ben bu ürünü yaklasık 2,5 aydır kullanıyorm evet ilk uygulamalarda jilet etkisi yaratıyor ama düzenli kullanın cildinizde sorun yaratmıyosa ben ciddi etkisini görmeye basladım reklamlarda biraz abartıyolar evet ama sonucta reklam bütün ürünler de böle değilmidir zaten.

pınar
2 Ağustos 2012

bunların hepsi paragöz ne kadar yalan varsa para için uyduruyolar bende reklamlara inandım bi tüp aldım ve az önce kullandım herhangi bir tüy dökücü kremden farkı yok bütün kılların kökleri yerinde duruyo !! bizim paramız gitti boşuna başkalarının gitmesin kandırılmasınlar !!

gülhan
7 Ağustos 2012

kesinlikle almayın arkadaşlar inanmayın eşimle tv de izledik ve bir sazanlık yapıp aldık. Ama işe yaramasını bırakın ciltte 2. dereceden yanıklar oluşturdu. Cildin her yerinde aynı tepkime olmuyor hassas yerler tamamen yanıyor.Ürünü iade ettik sözüm ona bizi arayacaklarını söylediler 2 haftadır arayan yok. Biz aradığımız da da fırça yiyoruz onları engellediğimizi ve ürünü almak isteyen müşterilerle ilgilenmeleri gerektiğini söylüyorlar. Ben sağlık bakanlığına başvuruda bulunuyorum bugün. Firmanın zaten izni yokmuş onları kapattırana kadar bana rahat yok.

pınar
14 Ağustos 2012

bu ürünü bende sipariş verdim ve bugün geldi az önce kullandım.evet dipten yok etmiyor yani siyah nokta halinde kalıyor.ama umudum inş. yok olmasından yana.burdaki olumsuz yorumlara inanmak istemiyorum..verdiğim onca paranın heba olmasını istemiyorum.6 ay kullanacağım eğer bu süre zarfında bi etki görmez isem vay haline o ACVİT denen firmaya…tüketici haklarına şikayet etmekten manevi tazminat davasına kadar herşeyi yapmayı düşünüyorum…

seda
17 Ağustos 2012

bende acvit mağdurlarındanım malesef ürün felaket ötesi jiletlesem daha kolay ve daha az çıkardı yani o kadar kötü bir ürün nasıl kanallara çıkıp insanları kandırmaya çalışıyolarlar anlamıyorum iade ettim fakat paramı göndermediler sürekli arıyorum en sonunda paramı göndermeyeceklerini söylediler yazık yazık ben 109 lirayla zengin olmam ama birçok insanı kandırıp haram paraları yiyen bu insanlar aldıkları beddularla mutlu olabilirlermi acaba?sakın paranızı bu insanlara kaptırmayın

taha
22 Ağustos 2012

ürünü omuz bölgesinde kullandım. jiletle traş etmiş gibi bütün kıl kökleri dışarda kaldı. tv’da ki gibi pürüzsüz bir cilt ortaya çıkmadı. açıkçası çok memnun kalmadım. müşteri hizmetlerini aradım 5-6 kullanımdan sonra düzeleceğini söylediler. bence zayıf kılları olanlar için faydası olabilir ama özellikle biz erkeklerde kalın kılları olanlar için bir fayda verebileceğini sanmıyorum.

insanevladı
24 Ağustos 2012

Burda olumlu yazan arkadaşlar kusura bakmayın ama çokta inandırıcı değilsiniz birileri ilk kullanımda gayet başarılı demiş hangi konuda başarılı açıklarmısınız ? Sizleri görünce acaba bu ilacı satmaya kalkan kişiler mi diye aklımın ucundan geçmiyor değil!!

esra
9 Eylül 2012

arkadaşlar tavsiye üzerine ürünü aldım üzerindeki kullanım bilgileri farklı, reklamda farklı, müşteri hizmetlerini arayıp bilgi istedim kullanım şeklini anlattılar denedim fakat tüyler jiletle alınmış gibi kıl kökleri duruyordu tam 109 TL verdim ilk kullanımdan memnun kalmayıp müşteri hizmetlerini arayıp tekrar bilgi aldım ama bırakın bilgi vermeyi azarlayıp siz becerememişsiniz dediler ürünü iade etmek istedim kabul etmediler tamamen adam kandırmaca kılların iki gün sonra jiletle alınmış gibi daha sert çıkıyor ben parayı geçtim aptal yerine koyulup birde azarlandım insanları enayi yerine koyuyorlar paranızı çöpe etmeyın bana iyi bir ders oldu

RİZELİ
20 Eylül 2012

kesinlikle almayın lütfen.kullanıpta memnunum diyenler varya bide onların vicdanı rahatmı acaba?böyle insanları kandıranlar cehennemin odunları olacaklar.arkadaşlar tüketici haklarına başvuralım vakit kaybetmeden.sağlık bakanlığı onayıda yok.tamamen sahte.

RİZELİ
20 Eylül 2012

özellikle turgay arkadaşıma savaşı için teşekkürler.bi çok yerde herkesi uyarmış.ama ben malesef bunları okumadan aldım.tanımak önemli değil,bildiğim bişey var mağduruz..ve sakın yüzünüzde denemeyin

cankız
7 Ekim 2012

valla arkdaşlar bu ürün benim pek kafama yatmadı.eğer epilasyon yada ağda yapabiliosanız yani kökten alabiliyorsanız ben size capilex öneririm.ben kullandım tamamen bitmedi ama tüye dönüştü ve seyrek çıkmaya başladı.tüyleri aldıktan sonra günde 1 kere 1 hafta kullanmak yetiyor..ikinci ve üçüncü alımdada yapacaksınız böye ve farkı göreceksiniz….:)))))

a.san
9 Ekim 2012

bende geçen hafta aldım kullandım. bıyık bölgeme sürer sürmez yaktı. 1 dk zor bekledim kremle. 5 gün oldu hala yanık izleri geçmedi. kollarımıda delik deşik yaptı. haram mal yiyen ticarette hile yapan iflah olmaz. canlı yayın yaparlarken telefon ettim. satış elemanları heycanlı bir şekilde açtı telefonu.memnun kalmadım deyince numaramı alıp uzmanlarımız yayındn sonra arayacak dediler. deyiş o deyiş ne arayan ne soran yok. ben hiç memnun kalmadım. cildimi mahvetti. hassas ciltli biride değilim ayrıca. allah belasını versin bunların topunun.

Elif
10 Ekim 2012

Arkadaşlar ürünü berbat ötesi kokusu olsun yüz bölegesinde kullandım dehşet bir şekilde yanıyor para iadeside yapmıyorlar benim canım yandı sakın ola almayın.

sema
12 Ekim 2012

arkadaşlar sakın almayın bende hiç bir değişiklik yapmadı. firma yetkilileri ile konuştum kesinlikle iade almıyorlar bitkisel de değil diğer tüy dökücüler daha sağlıklı olabilir. tüm ürünlerin sağlık bakanlığındcan onayı var adamlar diyor ki kanmasaydın almasaydın onlar tv de size bu şekilde anlatmak zorunda diyor sonra da toplu namaza gidiyorlar yazıklar olsun

Asli
3 Kasım 2012

aldım kullandım arkadaşlar benim özellikle bacaklarımda kıl çok yoğundu kılları tamamen döktüğü doğru fakat 21 gün sonra yeniden çıktı.
Kıllarda azalma oluyor gayet iyi bir ürün tereddüt
etmeden deneyin.Belkide cilde göre falan değişiyodur bilmiyorum.

hakan
28 Kasım 2012

ürünü aldım kullandım.Ve bügün ürün hakkındaki yorumları bakayım dedim.Ben göğüs ve göbek bölgemde kullandım 5-6 dakkika bekledim ve dusun altında kıllar dokuldü gitti.Tenimde yanma yada tahriş olmadı .koku yokoldu.Ancak kıl kökleri hep kaldı.belki ilk uygulama oldugundandır.ürünü 5-6 kez kullandıktan sonra sonuclarını tekrar yazıcam.Yorumlardan anladıgım kadaruyla hassas cilt li kişilerde yanma ve tahriş yapmış yüz bölgesinde kullanıpta memnun kalan yok.Bence ürün hassas cildi olanlara göre değil.Eğer cildiniz hassas ise almayın derim.Bende herhangi bir yan etkisi olmadı sadece kıl kokleri kaldı umarım 5-6 kullanım sonunda azalma olur.

bilinmeyen
1 Ocak 2013

bencede almayın ben şimdi sipariş vermiştim ama yorumları görünce vazgeçtim iptal ettirdim arayıp kredi kartı falan vermedim acaba iptal edilmişmidir çok merak ediyorum? sırf televizyona çıktı diye güvenilirmiş sanmıştım ama yorumlardanda görüldüğü gibi olumlu yorum yapan sadece 1 kaç kişi var onlarda inandırıcı gelmiyorlar

HATİCE
14 Ocak 2013

HİÇ MEMNUN KALMADIM.

EMİNE
14 Ocak 2013

MERHABA ARKADAŞLAR;BEN 2 AYDIR DÜZENLİ KULLANDIM YANİ 6 SEANS OLDU FAKAT PEK FARK ETMEDİ.ÖNCELERİ YORUMLARDAN ETKİLENİP ALMADIM SİPARİŞİ İPTAL ETTİM FAKAT SÜREKLİ ARAYIP DURDULAR HATTA ÇAĞATAY BEY BİLE ARADI MECBUR KALDIM ALDIM.TÜYLERİ GÜZEL ALIYOR FAKAT BİRAZ GECİKSENİZ CİLDİ YAKIYOR.AYRICA 3. GÜN SONRA JİLET GİBİ ÇIKARIYOR.ANLAYACAĞINIZ O PARAYA DEĞECEK BİR ÜRÜN DEĞİL.HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.BU YAZDIKLARIM Y.EDERİM DOĞRU O SAHTEKARLARA İNANMAYIN YAZIK VERDİĞİMİZ PARALARA.EĞER BİR ŞİKAYET EDECEKSENİZ BANA DA HABER VERİN.BEN DE VARIM ÇÜNKÜ ÖYLE YALAN KONUSUNDA UZMANLAŞMIŞLAR Kİ EKRAN KARŞINDA YÜZLERİ BİLE KIZARMIYOR,HAYRET DOĞRUSU NO VAR FAKAT BEN ARAMAYA UTANIYORUM.BUNU SÖYLEMEYİ BİR GÖREV BİLİYORUM.

Ece Aktaş
18 Ocak 2013

Harika bir ürün teşekkür ediyorum :)
ağdacıdan bezmiştim bu çok iyi oldu hiç canım yanmıyor ve gerçekten tüylerim azaldı :) tavsiye ederim arkadaşlar.

serdar
6 Şubat 2013

arkadaşlar ben bu ürünü 5 aydır kullanıyorum ama ara verdiğim için etkisi yok sanmıştım akvitten bi uzmanla görüştükten sonra fydasını çok kısa sürede görmeye başladım ürünü 10 günde bi kullanınız kesinlikle kılları cımbızla almayınız faydasını görüceksiniz arkadaşlarında dediği gibi kılları kökünden almıyor ama kılların yapısını bozarak azalmasına neden oluyor bide bazı yorumlarda daha kıllanmaya başladım diyenleri gördüm bunun cevabıda deri altında gizlenen ilerde çıkacak olan kıl köklerini harekete geçirerek deri dışına çıkmasına neden oluyor buda demekki gözle görülen görülmeyen tüm kıl köklerini yok ediyor epğer banada site kendi yazıyr diye yorum yaparsanız bana burdan yazın size kim olduğumu gösteririm sıkıntı yok benim için

sevgi
8 Şubat 2013

daha yeni aldım ürünü ilk kullanmda hiçbişey anlyamadım hatta daha yoğun çıktı sanki ama üzerinden biiki kullanım daha yaptıktan sonra anşadım gözümle gördüm daha az ve seyrek çıkmaya başladı şimdi devam ediyorum biliyorumki bu durumda tam anlamıyla yok edebilecek ben yogun kılı olan biriyim tüm vücutta düşünüyorum şimdi isterse 200 lira olsun yine alırım lazere gitsen sadece azaltıyo ve bir sürü para kaybı bunu çıkaran kişilere saygılar

zehra diyorki
9 Şubat 2013

ben aldım şu an 2.seansı yaptım yanma yok kıl kökü yok bacak ve kolumda kullandım kolumda daha etkili oda sanırım kıllara göre değişiyor

bahar
4 Mart 2013

arkadaslar bende sipariş verdim hemde 5 kutu ama yorumları görunce cok korktum sipariş gelince korgoyu geri göndersem olur mu

fatmabayram @hotmail.com
17 Mart 2013

benden 2 ilaç parası aldılar 5 ay oldu 1 ilacı yolladılar ne parayı yolluyorlar nede ilacı ama tüketici haklarına başvurucam ne yapmam gerekiyorsa yapıcam

Emine
23 Mart 2013

Hükümet konaklarında bulunan tüketici hakları masasına başvurun ve oraya verdiğiniz dilekçenin bi kopyasını da firmaya iadeli taahhütlü gönderin..yapacak bi şey yok geçmiş olsun

emrah
23 Mart 2013

ben simdi siparis verdim ama yorumlardan cok korktum ve hemem iptal edecem.. fransadan ariyorum burda herkeze reklam yaptim ama sahteymis … en guzel yontem lazer epilasionu

büşra
26 Mart 2013

ürünü kullanamadım çünkü sağlık bakanlığı onayı var dediler ama sağlık bakanlığı onayını yollamadılar yollamazsanız iade edicem dedim tam 5 kez mailimi aldılar ama yollamadılar 10 gündür arıyordum telefonumu açmıyorlardı sonunda arkadaşımdan aradım açtılar iade etmek istediğimi söyledim bakanlık onayını yollamadınız bana yollanmayan belge bence alınmamıştır dedim kapatıyorum iade almıyoruz biz deyip yüzüme kapattılar telefonu siparişten bir gün sonra ürün gelmeden iade etmek istemiştim bakanlık onayı yok yazılarını okuyup bana var biz size yollayacağız dediler yollamadılar. Kanal A ya da yazıklar olsun hafta sonu günlüğü programına da kendilerini rezil ettiler

sekitmezsema@hotmail.com
3 Nisan 2013

sakın almayın ben denedim paranız boşa gider.tüyleri almadığı gibi birde tahriş etti.aradım geri dönecegiz dediler ama ne arayan var ne soran .

Esra
19 Nisan 2013

Merhaba arkadaşlar ben herkesin yorumuna sonuna kadar saygılıyım her insanın vücut yapısı farklı cilt yanığı sivilce yanma gibi şikayetlerim oldu aradım almadılar ürünü bir iki ay arayla mecbur kaldım kullanmaya kolay biliy diye fakat yine aynı sonuç verdi.sinir oldum lanet olsun dedim ben bu ürünü bir bakımlı istemedende olsa arada 4 5 kez kullanmışım şuan bişey farkettim ve bende inanamadım genetik bölgem %40azalmış evet ve hatta beni 10 kez aradılar neredeyse adamlara küfrettim olmaz. Böyle bir ürün müthiş tahrip oldu dedim iade istedin bende yaptım hatta 1hfta önce yine aradılar yine aynı tepkiyi verdim fakat yinede muallaktayım sağlık BAKANLIĞI onayı durumu canımı sıktı bilmiyorum

zekeriya
21 Nisan 2013

arkadaşlar bu safsatalara inanmayın hepsi yalancı insanları kandırıp paralarını alıyorlar lapitaktan hiçbir farkı yok bence

haklıdan yana
26 Nisan 2013

acvit, zırnık tozunun krem şekli… kılları yakıp bırakıyor sadece…. zırnık kapalı çarşıda var; hem daha ucuz…. bakanlıklar utansın…. gelişmiş ülkelerde ruhsatsız hiç bir ürünü satamazsınız… memleket boşuna cennet değil!!!!

mehmet
24 Haziran 2013

Bu başıboşluk yokmu? Yalancılar düzenbazların yeni yolu reklamlara çıkıp herkesin gözüne bakarak nasıl da kandıriyorlar. Bakanlığın bir an önce duruma el atması lazım. Hesap soran olmadığı için her yaptıkları onlara kâr kaliyor.

ayşe
3 Temmuz 2013

ben 9 aydır kullanıyorum haftada 1 kere olmak üzere. hiç aksatmadım. zerre kadar FAYDASI OLMADI. beş para etmez. bide kalitesini %40 arttırdık fiyatı 59 tl ye düşürdük diye arıyorlar. hiç bir faydasını görmedim diyorum bana kaliteyi arttırdık diyor. zaten ilkini satarken garantili diye sattılar. iyi bişey olsa her hafta telefonla beni aramazlar satmak için.

kerem
3 Temmuz 2013

Arkadaşlar bu tüy dökücü olarak iyi olaiblğir ama asla kıl dökücü değil erkeklerdeki kılllanma sorununa çözüm olacağına ünanmıyorum belki geçiçi olarak döker ama kıllar daha güçlü çıkacaktır.Bu tür kremlerle kıllardan kurtulmak zor en iyisi ya kıllarla yaşamak ya da lazer yöntemi belki çözüm olabilir.

Erkan
20 Temmuz 2013

1,5 aydır kullanıyorum olumlu,olumsuz yorumlar kafamı çok karıştırdı hormon bozukluğundan dolayı vücudumda çok kıl var o nedenle dayanamayıp aldım başta tahriş felan yaşamadım kıllarda azalma fark ettim ama tam dökülmedi görüştüğümde 6 aylık bir sürecin olğunu söylediler denemeye devam edicem

madurum
31 Temmuz 2013

Berbaberbat bir ürün kesinlikle almayin ürüne firma sahip bile çikmiyo acvit i bunu firmaya belirttim yapilcak bisi yok para iadeside yapmiyor

Çağatay çetin
1 Ağustos 2013

Arkadaşlar biz bu ürünü canlı yayınlarda uyguluyoruz ve şu zamana kadar herhangi bir sorun oluşmadı, yanlış uygulamalar söz konusu olursa her üründe olduğu gibi bu üründede bir hata payı var o yüzden siLerden ricam uygulamayı hassas bir şekilde yapın.

Tugba
21 Ekim 2013

Ben 1,5senedir kullaniyorum 4 sise kullandim belki bi faydasi olur diye ama hic bi ise yaramiyor

derya
27 Kasım 2013

bu ürünü kesinlıkle almayın ben aldım bozuk çıktı ve 5 aydır bekliyorm güya labaratuarda inceleniyomuş bu vakte kadar siz neyi inceliyosnzki 100 liramı onlara heba ettim artk ama haram olsun bi insanı bu kadar mağdur edemezsiniz.

ceren
16 Haziran 2014

Arkadaşlar ben bu ürünü aldm bir buçuk yıl kullandım bitirme falan yok hepsi yalan kıl kökleri kalıyor ve sertleşiyor bunlar düzenbaz aldım kullandım işe yaramadı hepsi paragöz para için insanın sağlığı ile oynuyorlar.

Yazı Hakkında Bir Yorum Yapınız





Google Sayfamızı Beğenir misiniz?
.: Sitemizden Seçme Konu Başlıkları :.
Bulutlu Yada Dumanlı Görme
Hamile yastığı yorumları
idrar kaçırmaya çözüm
Ergenlik Döneminde Kilo Sorunu
Kistik Fibrozis Testleri, Tedavisi ve İlaçları
Böbrek (Renal) Biyopsisi
.: Sitemizde En Son Yayınlananlar :.
Kanal D Doktorum Programı

Program Kanal D de Hafta içi Her gün Saat 09.00 Da yayınlanmaktadır. Programın sunucuları Dr. Aytuğ KOLANKAYA ve Zahide YETİŞ'dir.

ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER

“ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER” hafta içi her sabah saat 10.45’de Canlı Yayın ile Kanaltürk Ekranında siz değerli izleyicilerini bekliyor

Zahide İle Yetiş Hayata Programı

Atv de yayınlanan programda Zahide YETİŞ konuklarının sorunlarına çareler buluyor. Aynı zamanda dini konuların da açıklığa kavuşturulduğu programda sağlık, sosyal hayat, psikoloji gibi konular işlenmektedir.