Sponsorlu Bağlantılar

Dukan diyeti sonucunda istediğiniz kiloya ulaşmanız için hangi evreyi kaç gün yapmanız ve diyetin aşağı yukarı kaç gün sürmesi gerektiğini içeren bir tabloya sahip oluyorsunuz.(Test sonucu birebir gitmeyebilir ama genelde verilen zamanda ideal kiloya ulaşılmış oluyor.Verilen atak gününe uyun lütfen.Fazla atak yapmak daha hızlı kilo vermenizi sağlamayacağı gibi sağlık açısından da uygun değil)

Dukan testi türkçe videolu anlatım.

Sponsorlu Bağlantılar
Bu Yazıdan Sağlık Yorumları
SELEN
22 Ocak 2012

Toplamda neredeyse 16 ya yakın kilo verdim.. 2 kilo daha verip korumaya geçicem..Diyet süresince belirgin hiçbir rahatsızlık yaşamadım..Çok minik kaçamaklarım oldu zaman zaman, yine de devam ettim..Diyette geçen sürem sanırım 93 yada 93 gün..Sonuçtan oldukça memnunum..Arada duraksamalar olsada takmayıp devam ettiğinizde kilo vermenin de devam ettiğini göreceksiniz,o yüzden motivasyon bozukluğu yaşamanın anlamı yok..Şu an nerdeyse istediğim herşeyi giyip,hafif olmanın rahatlığıyla yaşamanın tadını çıkarıyorum..Baktığımda geçen zamana,hiç de cefalı bir süreç olmadığını söyleyebilirim ki ben işim gereği gerçekten yorulan bir insanım..Neyse, dilerim birileri için yararlı olur yazdıklarım..Çabalayanlara başarılar diliyorum..

elif
9 Şubat 2012

mrh gülsen bende bir haftadır atak evresini yapıyorum 4 küsür kilo verdim şimdi ikinci aşamaya geçecem ama çok panikledim neler yiyecem nasıl olacak kitabım daha gelmedi atağı da ondan uzattım ama yeter diye düşündüm yardımcı olursan çok sevinirim

denizzzz
15 Şubat 2012

slmlar ben diyete başlayalı bugün 8 gün oldu..harika gidiyo 3,5 kg verdim..çok iyiy hissediyorum kendimi spora gidiyorum bunla birlikte tabi enerjimde iyi..devam ediyorum ama arada küçük kaçamaklar da var minik minik çikolatalar atıveriyorum ağzıma ama onuda artık iptal ettim …herkese sağlıklı günler…

nazem
15 Şubat 2012

slm arkadaşlar ben diyete başladım fakat atak evresinin 3.akşamı çok halsiz düştüm ve bozdum şimdi çok pişmanım devam etmek istiyorum ne yapcam bir fikriniz varmı???

alara
22 Şubat 2012

slm arkadaslar,bende dukan diatini biraz önce arkadasdan duydum,önceden kilo vermek gibi bir sorunum yoktu ama artik zorlaniyorum ve git gide kilo almaya devam ediyorum yaklasik 30 kilo vermek istiyorum acaba nekadar zamanda bu kiloyu verebilirim biran önce eski halime gelmek istiyorum.cvp lariniz icin simdiden herkeze cok tesekkür ederim..saygilar

deniz
26 Şubat 2012

diyette 15.günüm 69.100 başladım şimdi 65 kiloyum.öncelikle açlık yok şeker ihtiyacımı tatlandırıcılı sakızlardan ve diyet kolaylageçiştiriyorum..kilo vermem durdu.ilerki saffada olan ark.acaba bu normalmi?ayrıca 0 yağ 0 şeker olan meyveli yoğurt aldım içinde meyve şekeri varmış bu sıkıntı yaratırmı.cvp bekliyorum teşekkürler

ayse
2 Mart 2012

slm arkadaşlar. Ben bu diyeti kardeşim uyguluyormuş ondan duydum ve internette biraz araştırma yaptım yorumlarınızı okudum. Diyetisyene gittm diyetler yaptım ama son zamanlarda iradem çok zayıfladı.80 kg dan 121.70 kiloya çıktım ve en sonunda başladım. Bugün atak evresinin 9. Günündeym ve bu sabah itibariyle 116 kiloyum.atak evresini 10.günde bitiricem. Seyir evresine başlıcam. Daha çok yolum var.bu diyeti kitap almadan yapmak mümkün değil. Çok kolay görünsede yemek yemeye alısan biri için yapmak bazen zor oluyor. Ama artık mecruburiyettt. Kitaba harfiyen uyuyorum. Yürüyüş hariç =) onada başlıcam inş. Tek korkum vücudumda sarkmaların olması ama kitaptan anladıgım kadarıyla protein destekli beslenildiği için kaslar erimiyor ve sarkma olmuyor. Ben her ihtimale karşı platese başlıcam biraz daha kilo verdkten sonra. Hepimize kolay gelsin arkadaşlar =)

arya
7 Mart 2012

merhaba birkaç kişi et yerine baklagillerden yiyebilirmiyim diye soruyor hayır yiyemezsiniz yüksek karbonhidrat içerir ve kitapta yazan 100 besinden biri değil.Herkesin bütçesine de uygun olması açısından proteinin en saf hali yumurtanın beyazıdır.İlla et yenecek diye bi kural yok.Yumurta yağsız süt ve süt ürünleri(beyaz peynir,az yağlı yoğurt ) yenilebiliyor.Ve günde 1.5 yemek kaşığı yulaf kepeği yenmeli.Marketlerde bulmak oldukça zor internetten **** di yanlış hatırlamıyorsam ben o siteden sipariş verdim 1 gün içinde ulaştırdılar.herkese klaylıklar dilerim

nazo
10 Mart 2012

53 YAŞIMDAYIM.DİYETE BAŞLAYALI 8 GÜN OLDU.3 KG. VERDİM.TABİİ ÇOĞUNLUĞU SU OLDUĞUNU BİLİYORUM.ÇÜNKÜ BACAKLARIMDAKİ ŞİŞKİNLİK GİTTİ.TATLI YEMEDEN ASLA DURAMAZDIM.AMA PROTEİNİ BOLCA YEYİNCE İSTEK OLMUYOR.TAM BANA GÖRE.YALNIZ BAKLAGİLLERİ NE ZAMAN YİYEBİLECEĞİM?

serap
24 Mart 2012

benüç aydır yapıyorum altı kilo verdim kacamaklarımdaoldu ama sonuç güzel daha devam üç kilodaha vermek istiyorum üçünçü evredeyim herkesekolay gelsin

yasemin
28 Mart 2012

Bugün diyetimin 16.günündeyim atak evresini 7 gün uyguladım ve 3 kilo verdim şimdi kilo verimim durdu hatta arttığı oldu.Sanki eski kiloma geri döncek gibiyim diyetimi aynen uyguluyorum ama iradem zayıflıyor.Nerde hata yapıyorum.Bilgilendirirseniz sevinirim

didem canga
31 Mart 2012

facebooktaki dukancı kadınlar klübü sayfama destek olursanız çok mutlu olurum. bende bir dukancıyım. şu an seyir evresindeyim. bu diyette paylaşım ve tecrübeler gerçekten çok önemli moral açısından. önceleri dukan diyetinin böbreklere çok zararlı olduğunu söylüyorlardı. başta tereddüt ettim. ancak hiçbir zararını görmedim.kitap gerçekten çok karışık. bende bir arkadaşımdan kitabın önemli kısımlarının özetini aldım. sayfamda paylaşmaya çalışıyorum. herkese kolay gelsin

didem canga
31 Mart 2012

münüre hn tatlı isteğinizi light yoğurdun içine splenda tatlandırıcı karıştırarak giderebilirsiniz belki. ben öyle yapıyorum işe yarıyor:))

didem canga
31 Mart 2012

başlarda yani atak evresinde kilo kaybı daha fazla oluyor. çünkü sadece protein yendiği için vücut bütün suyunu şişkinliğini atıyor. İkinci evreye yani seyir evresine geçtiğimizde bu kilo kaybı sebzeyeli ilave etmemizle biraz duruyor gibi ama sabırlı olup diyete devam ettiğinizde gerçekten kilo verdiğinizi göreceksiniz. Dukan diyetinde yulaf kepeği, spor ve su içmek gerçekten çok önemli. kaçamak yapmazsanız ve sabırlı olursanız tekrar kilo vermeye başladığınızı göreceksiniz sevgili yasemin hanım

belks antep
3 Nisan 2012

bende internetten yağları eriten diyetlerin bir çoğunu okudum, doğum sonrası karnım sarktı ve 10 kilo fazlam vardı.kan grubuna göre diyetle protein diyettinin aynı doğrultuda olduğunu gördüm, kan grubum sıfır bu arada, yağları eriten içecekleri yazdım bir kenara.nelerden vazgeçmeliyim onu kağıdıma yazdım, sonrada bir aliş veriş listesi yaptım, yaklaşı 60 tl para harcadım.ve diyete başladım.üç aydır 6 kilo verdim ama sarkan karnım toparlandı bu beni çok şaşırttı.çaya şeker salataya ve pişen yemeğime tuz koymadım, su içme isteğim çok azaldı ve spor yapamadım, şuanda spor yapıp b5ol su içiyorum.aradaki kaçamaklarım mantı, kepekli makarna tereyağlı, birde döner ekmek yedim.Şerbetli tatlı hiç canım istemiyor artık, ha bide kuru kayısı, ıspanak, marul aralarda yiyorum.Bağırsakları güzel çalıştırıyor.Bide her sabah ılık ballı limanlu su içiniz çok süper acıkmıyorsunuz.Aklımda olanları yazdım belki benim gibi ne yapacağını araştıran birisi olursa diye.İnternette kendime yol haritası çıkardım an uzatılan ilk çaya şeker atmadım, hemen başlayın diyete spora ertelemeyin…

Rukiye
4 Nisan 2012

İyi günler.Bende bu diyete başlamak istiyorum.Kilolarımdan dolayı nefes alıp vermede sorun yaşıyorum.Obezlik yada aşırı kilom yok ama daha sağlıklı olmak istiyorum.Bu konuda birisi bana yardımcı olabilirse çok sevinirim.Herhangi önüme çıkan bir diyet uygulamak istemiyorum,sonuçta herkesin bünyesi farklı.Ama gerçekten yardımcı olan olursa çok sevinirim.

meral
4 Nisan 2012

Merhaba,
Benim fazla kilo problemim olmamasına karsın (hatta Dukan testine göre gayet iyiyim)birkaç kilo daha verebilmek adına diyete başladım.Şu an atak evresinin 3. günündeyim.5 gün yapmayı planlıyorum ve cuma günü tartıya çıkacağım.Bugün regl oldum, atağı nasıl etkileyeceğini bilmiyorum açıkçası.Diyeti harfiyen uyguluyorum.Ben de masa başı çalıştığım için “yemeksepeti” sitesinden diet menülerini sipariş ediyorum.(Tabi gelen menüden sadece et,tavuk vs kısımlarını tüketiyorsunuz.) Çabuk kilo alıp, verebilen bir yapım var ve sindirim sistemim normalde de iyi çalışıyor.Hedefime ulaştıktan sonra diyeti bırakıp spora başlayacağım.Ben yemek yemeyi çok seven ve ekmeksiz asla doymayan bir insandım.(Hala öyleyim aslen) Aç kalmak asabiyete neden olduğu ve vücut direncimi düşürdüğü için gelemiyordum.Aç kalmadan yapılan bu diyeti çok önemsedim.Gereken kiloya düştüğümde tekrar yazacağım buraya

azize
9 Nisan 2012

Tatlı isteğinizi diyet kola ile giderebilirsiniz. Ayrıca kitabı veya gerçek bilgileri okumadan diyete başlamayın.Ayrıca ben et sevmiyorum onun yerine süt ürünleri yiyorum yumurta.. Birde kıymalı yumurta güzel gidiyor..:)Ayrıca yulaf kepeği ile çok güzel tatlar yakalayabilirsiniz.

münevver
10 Nisan 2012

mrb yeni başladım 2.günümdeyim 20 kilo fazlam var zorlanmjyorum fakat yulaf kepeğini bulamadım ayrıca süt ürünlerini normal yani ligt olarak tükettiyorum kilo verebilir miyim acaba hepınıze tşkr ediyor kolaygelsin

annekarinca
11 Nisan 2012

Ben dün karar verip bu sabah başladım dukan diyetine. Beni çok zorlamadı bugün. Zaten tatlı ve hamur işlerini pek sevmediğim için sorun olmadı yani.

Sabah 1 haşlanmış yumurta ve 1 bardak çay içtim.Şekersiz tabi. Öğlen tavada yağsız ızgara tavuk pişirip yedim. Akşam yine tavuk. Saat 23 gibi acıktım ve yulaf kepekli krep yaptım. Yarısını anca yiyebildim.

Çok zorlamıyor ama halsizlik ve baş ağrısı yaptı bende. Zaten migren hastasıyım kötü tetikledi yani. Olsun ama pes etmek yok. Gülü seven dikenine katlanırmış. Bir süre devam. Toplamda 10 kilo vermem gerekiyor. Veririm Allahın izniyle inşallah.

sibel07
17 Nisan 2012

merhaba ben iş arkadaşlarımla ve ailemle bu diyeti yapmak ıstıyorum ama kararsızım kilo alımı olur mu bırakınca ayrıca değişik yemek tariflerini nerden alabilirim kitabı almaya gideceğim bugun biraz bilgi alayım istedim yapmam ve yapmamam gerekenler ne bu diyette :)

esra çalışkan
17 Nisan 2012

herkese merhaba bütün kitapçılarda bu kitap 20.00 Tl çok kolay alıp okyabilirsiniz herşey detaylarıyla herkesin anlayacağı şekilde anlatılmış kilo vermek için para vermeyelim spor yapmayalım olmaz ama:) ben 2. günümdeyim bugün bakalım neler olacak Sabah; 2 yumurta bir bardak süt biraz peynir ama hepsi lıght olmalı sabah 8 gibi bunu yiyorum öğlene doğru 10:30 da bir bardak limonlu bitki çayı öğlen ızgara tavuk özellikle göğüs eti olmalı ikindi öğünü lıght yogurt veya meyveli lıght yogurt akşam ızgara ve yogurt balık mevsimi geçti artık ya et ya da tavuk ızgara hergün en az 2 litre su hergün sabah 20 dakika akşam 20 dakika yürüyorum arada hiç kaçamak veya farklı bir yiyecek yok yulaf kepeği heryerde yok ama internetten alabilirsiniz 500 gram 7 tl falan kitapta nefis tarifler var yemekler ile ilgili neler yapabilirsiniz kitap almadan olmaz herkese sağlıklı günler

şengül çam
18 Nisan 2012

ben 110 kiloyum diyete başlıyalı 4 gün oldu atak evresindeyim boyum 1.68 kitabı okudum ama anlayamıyorum ben kaç gün atak devresi yapıcam lütfen söylermisiniz teşekkürler henüz 2 kilo verdim astım hastasıyım çok spor yapamıyorum

funda demir
28 Nisan 2012

ben 4 gündür yapıyorum ve cok ıyı gıdıyor 2kılo verdım 10 gün atak yapcam sonra bi on günde seyir sonra ne olacak yani 3.evre dedıklerı 2.on günden sonramı başlıyor yoksa ıstedıgın kıloya kadar dönüşümlü olarak 1.evre 2.evre olarakmı yapılıyor.

Sait Kartoğlu
13 Mayıs 2012

Arkadaşlar.
Eşim ve ben 14 er kilo verdik şu an güçlendirme evresinin 45. günündeyiz. çok kolay bir diyet sadece sabırlı olacaksınız. bazı püf noktaları var. Mesala olmazsa olmaz denilen yulaf kepeği biz hiç tükrtmrdikbu üründen. Hem çok pahalı hem de bulunmuyor. Bunun yerine Kepekli gevrek diye bir ürünümüz var çok uygun ve yaygın. öğünlerde 3-4 adet yendimi işe yarıyor. Birde kitaptaki tarifler Fransız damak tadına göre. Uyarladınız mı harika lezzetler çıkıyor. 2,4 ayda hem eşim hem de ben 14 kilo verdik. yardım isteyene hazırım. Diyetisyenler tarafından sakıncalı diye haber yapılıyor. Hiç bir sakıncası yok.
selamlar….

ışıl
4 Haziran 2012

bugün başladım ..hiç acıkma yok şu ana kadar..herhalde yulaf kepeğinin etkisi..halsizlik var..75 le başladım hedefim 60..bakalım..sigarayı bırakabildiysem bunuda başarırım herhalde..vitamin almayı düşünüyorum..sağlık sorunu yaşamak istemiyorum..

ranaaa
5 Haziran 2012

arkadaşlar bende sizler gibi çok düşündüm çok araştırdım ve başladım..başladığımda 78 kg idim yaklaşık 1 ay olucak şuan 73 kg yim ama ben biraz haftasonları biraz kaçamak yaptım ve suyu yeterince içmedim…bu hafta aynı kararla tekrar başladım. hedefim 57-58 . ama şunu bilin gerçekten işe yarıyor…tek yemediğiniz karbonhidratlar ve yağlar…onuda yemeyelim, düşünsenize herkes çok mu sağlıklı besleniyor…kendinizi oruçluymuş gibi hissediyorsunuz ve inanın iradeniz artıyor. başardığınızı gördükçe kendinize güveniniz artıyor. saygılar

serap
14 Haziran 2012

merhaba… atak evresinin 5. günündeyim ama toplam 1 kilo verebildim. ama yorumları okuduğumda daha fazla verenler olmuş.9 kilo daha vermem gerekiyor.neden kilo veremiyorum…

Hulya
9 Ekim 2012

Merhaba, dukan testini yaptım üst üste bir kaç defa kilom 58 ve 64ten diyetle düştüm 52 ideal kilom ama testi 58 icin ideal kilom olduğunu söylüyor acaba yanlış mı yapıyorum yoksa ben bu diyeti yapamayacakmiyim? :( yardım lütfen

reycan
8 Şubat 2013

slmlar ben geçen sene 9 kilo verim fakat iş degiştirdim ve besleenme seklımı degısdırdım yine kilo aldım fazlasıyla şimdi yine 9 kiloyu geri aldım 3 gündür yine başladım ve 2 kilo verdim insan verdigini görünce daha mutlu oluyor artık daha dikkali olucammmt

Zeynep
19 Nisan 2013

testin türkcesi yokmu iglzce hçbşy anlmyorum yaaa

Yazı Hakkında Bir Yorum Yapınız





Google Sayfamızı Beğenir misiniz?
.: Sitemizden Seçme Konu Başlıkları :.
Reflü Diyeti
güzellik diyeti
LAKTOZSUZ diyet listesi
1 haftada 10 kilo verdiren diyet
dilara koçak iyi yaşam günlüğü 2010
Karatay diyeti
.: Sitemizde En Son Yayınlananlar :.
Kanal D Doktorum Programı

Program Kanal D de Hafta içi Her gün Saat 09.00 Da yayınlanmaktadır. Programın sunucuları Dr. Aytuğ KOLANKAYA ve Zahide YETİŞ'dir.

ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER

“ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER” hafta içi her sabah saat 10.45’de Canlı Yayın ile Kanaltürk Ekranında siz değerli izleyicilerini bekliyor

Zahide İle Yetiş Hayata Programı

Atv de yayınlanan programda Zahide YETİŞ konuklarının sorunlarına çareler buluyor. Aynı zamanda dini konuların da açıklığa kavuşturulduğu programda sağlık, sosyal hayat, psikoloji gibi konular işlenmektedir.