Sitede Arama Yapayım
Diğer Konulara Bakayım
Son Yayınlananlar Nelerdir?
Yorumları Okumak İsterim

PARMAK UYUŞMASI

Parmak uyuşması, yaygın bir durumdur. Bu durum parmaklarda duyu kaybı veya karıncalanma hissine yol açar. Her parmak uyuşması ciddi değildir. Uzun bir süre boyunca kolun aynı pozisyonda tutulması sonucu parmaklarınızda uyuşma hissedebilirsiniz. Bu durum genellikle normal olarak kabul edilir.

Parmak uyuşma genellikle bir alana yada sinire yetersiz kan akımı sonucu meydana gelir. Özellikle karpal tunel sendromu yada servikal disk sorunları (boyun omurları) el ve parmaklarda uyuşmalara yol açabilir. Yanı sıra parmaklardaki iltihaplı enfeksiyonlar ve parmak yaralanmaları da uyuşmanın nedenleri arasında yer alır.

Sponsorlu Bağlantılar

Çoğu parmak uyuşması tehlikeli bir durum göstermez ama inme ve tümörler gibi ciddi nedenlerden de parmak uyuşmaları meydana gelebilir.

Nedenine bağlı olarak, parmaklardaki his kaybı duyu kaybı hızlı bir şekilde kaybolabilir. Bu tür uyuşmalar genellikle kolun yada dirseğin kıvrık bir şekilde tutulması ve daha sonra açılması nedeni ile kan dolaşımının devam etmesinden kaynaklanır. Asıl tehlikeli olan durum ise kronik uyuşmalardır. Sizdeki parmak uyuşması uzun sürüyor ve kalıcı hale geliyorsa daha ciddi bir tıbbi durumdan söz edilebilir. Şeker hastalığı, multipl skleroz ya da periferal nöropati gibi sağlık sorunları uyuşmalara yol açabilir.

Elin avuç içi tarafında ve arkasındaki serçe ve yüzük parmağı uyuşmaları çoğu durumda koldaki ulnar sinir sıkışmasının bir belirtisi olabilir. Başparmak, işaret parmağı, yüzük parmağının yarısının uyuşması muhtemelen karpal tünel sendromu hastalığından kaynaklanır. Hangi durum olursa olsun, birkaç dakikadan fazla süren uyuşmalar veya olağandışı duyular fark ederseniz doktora görününüz. Bunların dışında felç, kafa karışıklığı, güçsüzlük veya konuşma bozukluğu ile birlikte parmak uyuşması yaşarsanız, hemen acil servise uğrayınız. İlave olarak parmağınızdaki uyuşma, kalıcı, tekrarlayan ya da sizde endişeye neden oluyorsa bu durumda da dikkatli olunması gerekir.

Sponsorlu Bağlantılar


KONU HAKKINDA YAPILMIŞ YORUMLAR
    elvan

    açıklamalarınız için çok teşekkür ederim çok işime yaradılar soru işaret’lerime cevap buldum iyi çalışmalar

    derya

    Merhaba benim serçe parmağım gece uyuştu ondan öncede karıncalandı. Ama bundan yaklasik 2 gün öncede ayağımın altı benzer şekilde oldu.ve ayağımı çok fazla sıkınca canım yanıyor bunun sebebi nedir?

    Küçük bir kas krampı olabilir bu kramp sonucunda ayak sinirleriniz sıkışmış ve bu sinirler de uyuşukluk yapıyor olabilir. Ayağınızı sıkınca gelen ağrı buna işaret ediyor. Bir müddet bekleyiniz eğer ağrılar ve uyuşukluk karıncalanma devam ediyorsa mutlaka bir doktora görününüz. Hastahanelerin ortopedi bölümleri bu rahatsızlıkla ilgilenecektir.

    meral

    benim serçe parmagim ve yüzük parmağımda uguşma var sebebi nedir acaba?

    Sitemizin arama bölümünden karpal tunnel sendromunu araştırarak daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Geçmiş olsun

    berk

    merhaba
    sol elimin serçe parmağı gdıklanmıyor sağ elim ve sol elimin geri kalan bütün parmakları gıdıklanıyor gitaristim korkuyorum ne yapmalıyım.parmaklarımı kullanmada sıkıntım yok şimdiden teşekkürler.

    Parmakların yerli yersiz gıdıklama uyuşuyor olması genellikle karpal tunel rahatsızlığını işaret eder sitemizin arama bölümünden karpal tunel sendromunu aratarak daha detaylı bilgiler alabilirsiniz.

    emine

    Merhaba
    Sadece sag el isaret parmaginda his kaybi var.sol isaret parmagiyla kiyaslarsam biraz sis gibi.daha once de oldu gecti.dr.um krem ve buz uygulatmisti.bu sefer yetersiz kaldi.ne yapabilirim, hangi bransa gitmeliyim ? Tesekkurler.

    gökdeniz

    Merhaba benim yüzük parmagim ve serçe parmagim uç gündür hic araliksiz uyuşma ve hafif karincalanma var parmaklarimi kullana biliyorum bunun nedeni ne olabilir?

    Durumunuz karpal tunel sendromunu çağırıştırıyor. Sitemizden karpal tunel sendromu diye aratırsanız daha geniş bilgiye ulaşırsınız.

    Samet

    Merhabalar.Sol el işaret parmağımda bi uyuşukluk var.Nedeni ne olabilir?Vereceğiniz cevap için teşekür ederim.

    El bileklerdeki yada kol dirsek kanallarındaki sinir sıkışmaları genellikle bu tür uyuşmalara neden olmaktadır. Hastahanelerin ortopedi bölümleri durumunuzu tetkik ve tedavi edecektir. Geçmiş oldun dileklerimizle.

    Dilara bayrak

    Sağ elimin yüzük ve serçe parmağı karıncalanıyor neden acaba ??

    hsyngst

    Merhaba,benim sol kolumda dirsek ve bilekte kas agrisi var ve sadece isaret parmagim uyusuyor sebebini ogrene bilirmiyim ilginiz icin simdiden tesekkurler

    Fatma

    Merhaba bu sabah uyandigimda Sag isaret parmagim uyusmustu ve au anda saat aksam 6 yaklasik 12 saattir halen uyusukluk var ve halsizlikte var ne yapabilirim ev doktorumu aradim ama yarin sabaha kaldi gorusme endiselendim biraz

    necla

    merhabalar hocam benim 1 haftadır sağ elimin serçe ve yüzük parmağı uyuşuyor 1dk boyunca parmaklarımı hissedemiyorum güç kaybı hissediyorum parmağımda ve bunu her gün 3-4 kere yaşıyorum bunun için doktora gitmem gerekiyor mu şimdiden teşekürler

    cemile

    Merhaba ,2 gündür sol elimin orta parmağii uyuşuyor sebebini sorabilirmiyim ilginiz icin teşekürler .

    Gamze

    Sabah uyandıgımdan beri yaklaşık 45 dk oluyor sol elimin işaret parmagının tırnak olan en uç bölgesi uyuşuk karıncalanıyor sebebi nedir?

    Kolunuzdan geçen bir sinir demetinin sıkışması bu uyuşmaya neden oluyor olabilir.

    metehan özşahin

    merhabalar benim sol elim baş parmağım son iki aydır belli periyodlarda uyuşuyordu ve son iki gündür parmağımın yarısı uyuşuk halde ve geçmiyor ne olabilir acaba

    Büşra

    Sol ayak parmaklarımda birkaç gündür süren bir uyuşma var. Baş parmaktan başladı ki en şiddetli uyuşma da hala o bölgede. Bunun sebebi ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim ?

    murat

    Sağ baş parmagımda iki gündür uyuşma var sebebini sorabilirmiyim acaba

    sinan demir

    Merhaba
    2 akşamdır orta parmagımın sol tarafının en uç noktasında tırnakla birleştiği yerde ufak bi uyuşma var. Ciddi bir sorun olabilir mi?

    Mehmet çakır

    Merhaba ben motorsiklet kullanıyorum ve geceleri kolumun üstüne yatmaktayım her iki elimdede orta parmak ve yüzük parmağım uyuşmakta özelliklede motor sürerkek başıma geliyor bu uyuşma cok ciddii bir sebebi varmıdır merak ediyorum saygılarımla. Mehmet Çakır.

    conti

    mrb benim isaret parmagıma igne batti ve sadece uc kısmı sertlesti.ne yapmaliyim?

    emin

    orta parmagım uyustu halada gecmedı nedenı ne olabılır acaba? daha once ıs kazası gecırmıstım ama cok fazla derın degıldı 3 dıkıs atılmıstı acaba neden bumu yoksa baska bıseymı yardımlarınız ıcın tskler

    aydin

    Hocam bnm bir aydir basparmak isaret ve orta parmagim agrili bir sekil uyusma var geceleri uyurken daha cok oluyu ucgundur gunduzde dewam etmeye basladiagrilarda gittikce artiyo nedeni nedir hocam cvp yazarsaniz sevinirim hocam

    meral

    merhaba. benim yazmaya bağlı olarak baş parmağımın distal falanksında uyuşma oldu. ama aradan 2 güne yakn geçti hala bir uyuşukluk var. parmağmda morarma yok ama neden hala tam olarak parmağımı hissedemiyrum. birşey yazarsanız çok sevinirim

    tauu

    mrb

    birkaç gündür sol elim baş işaret ve orta parmağımda sabah kaltığımda uyuşma ve karıncalanma oluyor gün boyu geçmiyor nedeni ne olabilir ?

    Hüsnü

    Merhaba, benim sol kol dirsekten, bilek ve parmaklara inen kas ağrısı güç kaybı ve son dönemde başlayan soğuk bir şekilde parmaklara vuran uyuşma,karıncalanma gibi bi his medeni ne olabilir yardımlarınız için teşekkürler.

    songul kilic

    Merhaba benimde serce parmagimda his yok sanki yok gibi

    Emre Tanrıverdi

    Ben son 2 gündür sol el serçe parmağımı kullanamıyorum. Düz bir yere ellerimi açtıgımda sağ serçe parmağımı havaya kaldırabilken 2 gündür sol serçe parmağımı kaldıramıyorum. Hiç bir ağrım yok ama sol serçe parmağım sanki felşç gibi hiç hissedemiyor birsey tutamıyorum

    sinem

    merhaba benim sol elinin yüzük parmağında bu sabahtan beri uyuşma var ama parmagımı hissedebiliyorum.

    meryem

    merhaba, benim işaret ve baş parmağım uyuşuyor, bazan da yüzük parmağım uyuşuyor, kola vuran karıncalanma ve uyuşmalar var, sırtım da ağrı ve gerilme var, ağrıyan kolumun kürek kemiğindeki kaslara dokununca karıncalanma oluyor acaba neden, yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler…

    merve

    Merhaba iki gündür sol parmaklarimda uyuşma ve acı var. Sebebi boyundan kaynaklanabilir mi acaba. Teşekkürler.

    muzaffer ölçer

    Merhaba benim üç parmağmim uyuşup ve karncalanıyor sol baş parmağm ve işaret parmağım orta parmağım sebebi nedir açaba. Ve tedavisi nedir. Cevaplarsanız sevinirim.

    Sitemizin arama bölümünden karpaltunel sendromu diye aratırsanız detaylı içeriklere ulaşırsınız. Geçmiş olsun

    Serkan

    merhaba benim sağ yüzük parmağıma bıçak battı yaralandı yara iyi oldu ancak parmağımın sağ tarafında yarısında karıncalanma var sizce bu iyi olur mu zamanla yoksa yapmam gereken birşey var mı saygılarımla teşekkür ederim.

    Bıçağın sinirlere zarar vermiş olma ihtimali var. Yapmanız gereken şey hastahanelerin ortopedi bölümlerine başvurmaktır.

    hakan

    bnm işaret parmagım makineye sıkıştı 1 ay oldu şiş inmedi ve parmagım uyusuyor

    kadriye

    merhaba otomobil parçalarında işe başladım tam 2 hafta oldu baş parmak işaret ve orta parmagım her gece uyuşuyo ve 5 dakika kadaruyuşma devam ediyo gün içersindede uyuşukluk azda olsa kalıyo ne yapmam gerekiyo hangi doktora gitmeliyim şimdiden teşekkürler

    hakkı

    1 sene kadar önce sağ omuzdan lif kopma ameliyatı oldum. son 5 gündür sağ el serçe parmağımda uyuşma ve his kaybı var ne yapmalıyım eğzersiz öneriniz varmı. şimdiden vereceğiniz bilğiler için teşekkürler.

    emre yılmaz

    merhaba benim geçenlerde çıtlık parmak ve yanındaki parmağım uyuştu ve kalbimde çarpıntı oluştu.sebebi nedir?

    Muazzez

    Merhaba öncelikle bilgilendirmeniz ıcın TSK ederim bir sorm
    Olacaktı dun öğleden sonra market alışverişi yapip market poşetlerini taşırken sol işaret parmağım uyuştu geçer diye düşündüm fakat dünden beri uç kısmına dogru uyusuk ve his yok ne yapabilirim

    beyzanur

    Sağ ve sol elimdeki 5 parmakda uyusuyor yaklasik 15 dakka nedeni nedir?

    Hakan Hakan

    Slm sitenizi beğeniyor siz değerli doktorlarımızın yorumlarını okuyorum benim parmak uçlarım sadece soğuk havalarda bir işle uğraştığımda uyuşuyor bunun nedeni ne olabilir yaklaşık on on beş dakka sonra geçiyor uzun sürmüyor iyi çalışmalar

    almeda

    Bir saattir işaret parmagimda uyusma vaR gecmiyor uysma nedenini ogrene bilirmiyim

    almeda

    Bir saattir parmagimda uyusma vaR gecmiyor uysma nedenini ogrene bilirmiyim

    seyhan

    ayak baş parmagım ustunun hısıyok aylardır uguşuk neden olur acaba

    sener erturk

    Merhaba Sayin …

    Bugun marketten alisveris yaptim elimde baya bi poset vardi,eve geldim 5 10 dk sonra sol orta parmagimin en uc noktasi uyustugunu anladim gecer dedim gecmedi.Suan yaklasik 6 saat oldu hala ayni.Normalde temizlik isinde calisiorum,parmaklari zorluyoruz ister istemez ama orta parmadigimiz degil,bas ve isaret parmagi genellikle,birde ilacli malzemeler kullaniyoruzz.Acaba yuklu market esyasi mi yoksa temizlik isinden dolayimi boyle bisey oldu?Daha once hicc basima boyle bisey gelmedi.

    Yardimlariniz icin sukranlarimi sunarim.

    memo

    merhaba benim sol elimin serçe parmagım yüzük parmagım vede yüzük parmagım son 2 veya 3 aydır uyuşma var nedeni ne olabilir sizce şimdiden teşekkürler

    funda

    Doğumdan sonra sol elimin parmak uçları uyuşma yapıyor 6 aydır geçmedi devamlı bir hissizlik var neden acaba yanıt alırsam sevinirim.Normal doğum yaptım.

    damla

    3 gün oluyo bir parmağımda 2 3 tane kahverengimsi noktalar var hem acıyo hemde uğuşuyo acaba niye öyle oluyor.

    asli

    Merhaba benim bi haftadan beri serce parmagimda uyusmalar ve karincalanmslar oluyor ve parmaklarimi oynatirken bi agri hissediyom sebebi ne olabilir?

    Emre saruhan

    Iki elimi de baş parmaklar hariç uyumadan oluyor ve yarım saat kadar sürüyor yardimci olabilirmisiniz

    Ece

    Epidural sezeryanla 3yıl önce dogum yaptım onceleri sırtımın ortasında uyuşukluk ve karıncalanma sonra boynumun biraz aşağısı şimdide parmak uçlarım uyuşuk hastanede hangi bölüme başvurmalıyım biraz endişelenmeye başladım cvp bekliyorum.

    cahit ercakli

    Merhaba hocam benim sehadet parmagim alev alev yanma hissi var 3 aydan beri bu hangi hastalığın belirtisiolabilir teşekürler simdiden

    ceren

    merhabalar yaşım 20 her sabah kalktığımda parmak uçlarım uyuşuyor ve karıncalanıyor sağ elimde daha çok hissediyorum sol elimde de oluyor ciddi bir sorun olur mu?

    ilker sezer

    Merhaba, 2 gün önce teneke hoby kutumu açmak isterken baş parmağın avuç içine karşılık gelen kısmını 2,5-3 cm derinliğinde bıçak ile yaraladım. Elim stur edilerek ilgili kesik yer kapatıldı. Baş parmağım boylu boyunca uyuşuk.Plastik cerrahiye gittim. Doktorum 15 gün kadar beklememi söyledi. Duyu sinirlerim hasar görmüş yada kopmuş olabilir denildi. Parmağımı hissediyorum sıcağa ve soğuğa duyarlı yani tamamen hissiz değil. Müzik Öğretmeniyim buna sebep endişeleniyorum. Bana ne önerebilirsiniz, yapmam gereken başka bişey varmı? Eğer deikleri gibi sinir kopmuş ise bunu nasıl tespit edebilirim? Teşekkürler…

    manolya

    merhaba . benim 4 senedir kalbimde carpinti var , ellerim ayaklarim uyusuyor bazen. kardiyolojiye ciktik gerekli tetkikleri yaptirdik. fakat bir problem cikmadi sizce bunlar durduk yere mi oluyor ?

    nurten ugur

    Merhaba
    Yaklasık 1 senedir once avuc icinde kasinti sonra parnaklarda uyusukluk oldu.sonrasinda diregime kadar agrilar ve uyusmalar basladi doktora gittigimde bisetimin olmadigini ve panik atak oldugunu soylesiler.carpinti vs seylerde vardi.bu uyusukluk ve karincalanma sol kolumun omzuna kadar var ve icten ice agrilarim var.ozel bi hastanede emg ve emar cekildi yine bisey cikmadi.sol tarafimda surekli kas afrisina benzer kramplar uyusukluklar ve bicak kesmesi gibi agrilar devam esiyo bu agrilar cogaldiginda carpintim oluyo nereye gidicegimi arrik sasirdim yarimci olabilir misiniz.tesekkurler.

    ecrin

    merhaba 20 yaşındayım öğrenciyim ve yazı yazmaya başlayınca sağ elimin parmakları uyuşuyor nedeni ne olabilir ne yapmam gerekir şimdiden teşekkür ederim

    esraaa.

    Merhaba ben is degistirdim yeni ise gireli 2,5hafta oldu ve isim agir bulundugum yerde is dagilimi olmamisti.sag elime asiri yuklendim gecen hafta calisirken sag elimin bas parmagi malzeme alirken kur diye birden atti canim baya yandi.elimle bisey tutamadim 5 dk falan kasildi.2sefer yasim bu olayi.bu haftada ayni seyi tekrar yasadim bas parmadim kut diye atti kasildi ve daha sonra yuzsuk ve serce parmaagimda kasildi 10-15dk calusamadim daha sonra aciyla kasima oldu ve elimle bisey tutamadim baski uygulayamadim.fabrikanin doktoruna gittim asiri isten dolayi oldu dedi 3gun icinde gecmezse yazi yaziyayim gereken yapsin dedi.ve bas parmagim sisti. ve parmak arasinda beze olusti yuzsuk ve serce parmagimin birlestigi yerde sislik var.guc uygulayamiyorum kasilma devam ediyor.bugun 3gun agri ve uyusma var parmaklarimi oynatiyorum ama sislikler var eskisi gibi guc yokbide bilegimin ic tarafindada bazen uyusma basliyo .gecici mi kalici mi isimi ne kadar etkiler ne yapmaliyim yardimci olursaniz sevinirim.

    Parmak kaslarınızdan birinin yırtıldığını zannediyorum. Şişliğin sebebi kasların bir yerde toplanmasıdır. Diğer yenden orada toplanan sıvı da şişliği meydana getirebilir. Hastahanelerin ortopedi poliklinikleri sizi muayene ve tedavi edebilecektir. Geçmiş olsun

    turan

    selam hocam iki gundur sol el serce parmagımın tırnak bölümü iğneleniyo yukarıdan asagıya dogru sebebi nedir acaba

    salih b.

    merhaba. kolay gelsin.
    son iki aydır sol elimin tüm parmakları özellikle işaret parmağı, orta parmak ve yüzük parmağı sürekli uyuşuk halde, aynı şekilde sağ elimde öyle, sağ elimde ki uyuşukluk sol elime göre biraz daha az, en azından bir şeyleri tutabiliyorum sağ elimle, ama sol elim sürekli uyuşuk ve his duygusu yok gibi, dokunduğumda elektriklenme oluyor, sanki yara varda acı hissi veriyor, 2 ay öncesine kadar böyle bir sorunum olmamıştı, acaba yaptığım işten mi kaynaklanıyor anlamadım, yaptığım iş, büyük bir hotelin bulaşıkhanesinde çalışıyorum, sürekli metal şeyler yıkıyorum, bence bundandır diyorum ama bir rahatsızlığın veya hastalığın habercisi falan olabilir mi? cevaplarsanız sevinirim, tekrar kolay gelsin

    Seray

    Dün gece kinamiz vardi ben darbuka caldim ve sag elimin bas parmagi sismis…ben bunu sonradan farkettim…ic tarafta biraz morarma var ve parmagim azcik sis…sizce kirik olabilir mi bir darbuka calmayla? ayni his yuzuk parmagimda da var ama morarmadi…

    didem

    Merhabalar dün sabah uyandığımdan beri yani yaklaşık 24 saattir sol işaret parmağım uyuşuk durumda bunun sebebi ne olabilir. ters bi şekilde uyuduğumdan kaynaklandığını düşündürmüştüm ama hala geçmemiş olması normal değil sanırım?

    Zübeyde

    Merhabalar
    Birkaç gündür sol elimin küçük parmak başta olmak üzere 3-4 parmağımda uyuşma karıncalanma gibi bişi var parmaklarımı içe kasınca garip bi his veriyor nedenini anlayamıyorum .basit geçici bişey olduğunu düşünüp şuanda dr a gitmek istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim İyi çalışmalar…

    Bukre

    Merhaba,
    Kırk beş gündür her gece agridan uyanıyorum.Sag elimin orta parmağının tamamı ve ayni hizadan elimin üzerinden yukarıya doğru ciddi bi uyuşma ve uyuşma ağrım var. Görüş ve önerilerinizi rica ediyorum

    Ebru

    Gunaydın. Dün pazarda cokta ağır eşyalar taşıdım ellerim uyustu. Bilirsiniz nasıl his.elimdeki ve Yüzük parmağımın kenarı hariç his geri geldi uyuşukluk gitti fakat Yüzük parmağımın tırnağımınnkenarlarında hala his yok ne yapmalıyım? Doktora gitmem gerekir mi?

    Bu tür durumlarda mutlaka doktora gitmelisiniz. Erken teşhis bir çok hastalığın tedavisini kolaylaştırır.

    Dilruba

    Merhaba,
    Ben 14 yaşındayım. Sağ kolumda omzundan itibaren bir uyuşukluk var ama boyle mesela kolunuz kivrildiginda olan uyuşukluklardan degil. Daha uzun suruyor ve canimi yakiyor. Parmaklarimdaki uyuşukluk sadece serce ve yüzük parmagimda var. Ve bu cidden beni rahatsiz etmeye başladı. Bir de bazen şişiyor gibi oluyor parmaklarim. Mesela oyle zamanlarda gevsetmek amaciyla açıp kapatmak istiyorum ama uyuşukluktan dolayi olmuyor. Canim acıyor o uyuşukluk yuzunden ve bu 2 haftadır fln var. Doktora gitmeli miyim sizce?

    başak

    Merhaba, benim sürekli olarak gunde bi kac defa sağ ve sol elimin yuzuk ve serce parmağının uçları uyusuyor. Doktora görünmem gerekir mi? Bi problem var mıdır? Bi kac dakika sürüyor uyusmalar.

    murat

    Yaklasik 1 aydir sag orta parmakta eliyat sonrasina benzer bi uyusma ve his kaybi var elimi birseyin uzerinde gezdirirken parmagimin takili kaldigini farkediyorum ama normalde oynatabiliyorum bunun nedeni ne olabilir tesekkurler

    Cansu

    Merhaba 2-3 gündür sağ orta parmağımın ucu uyuşmuş bir şekilde ve sağ elimi yumruk şeklinde sıkmakta güçlük çekiyorum. Sizce nedeni ne olabilir? Şimdiden teşekkür ederim.

    dilek

    Merhaba
    Benlm 3 gündür sol el parmaklarım hafif uyuşuk ama hepsimi değil mi anlamadım. Baş parmak hariç glbi tam net anlamadım. Napmam gerek sebebi nedir korku girdi içime. Teşekkürler.

    Tülin Özciftci

    Merhaba, benim orta parmagımın tırnak bölgesini yani uc kısmın uyusukluk oluyor. gece yatarken yok. gündüz oluyor uyusukluk. bilgisayar kullanıyorum. Ne yapmam gerekir. Görüs ve önerilerinizi rica ediyorum.

    ismail çelik

    merhabalar benim sağ elimin yüzük ve serçe parmağımda yaklaşık bir aydır uyuşma var doktora görünmedim. işim icabı masanın üzerine yada sandalyenin kolluk kısmına bırakarak yaslanabiliyorum. sinir sıkışması bundan olabilir mi? bu durumda kısa zamanda geçmesi gerekmiyor mu? hayırlı çalışmalar.

    TC Korkmaz

    Merhaba
    2 hafta önce pazarda poşetleri taşıdım
    Sol elimde orta parmağım taşırken uyuşma
    Yapmaya başladı. Geçer diye pek önemsemedim
    Parmağımın ucunda hafif bir uyuşukluk var
    Tırnak bölgeme yakın her türlü haraketleri
    sağlıyor his konusuda fena değil. Ancak
    parmağımın ucundaki his kaybı canımı sıkmaya başladı
    sizce doktora görünmelimiyim?

    Doktora muayene olmak daha iyi bir hareket olur.

    Yağmur

    Sol elimde serçe parmağıma birden uyuşma girdi. Sonra yukarı çıktı. Sonra yan parmağıma geçti. İşaret parmağıma kadar geldi. Parmaklarım ağırlaştı. Hissetmedim. Ciddi bir durum olabilir mi?

    Kenan bilgin

    Market posetlerini taşıyıp eve geldim herzamanki gibi parmaklarimin ic kısımları biraz aciyodu, Cogu uyusmustu , 1 dk sonra hepsi normale döndü. Sag el orta parmagimin ilk bogumundan ucuna kadar ki kısmi hala uyusuk. Sinirler ciddi hasar gormus olabilirmi

    haluk erol

    Sağ elimin baş parmağı iki gundur uyusmus durumda his kaybı var iki gün sonrada sol elimin baş parmağı uyusmaya basladi ciddi bir durum olabilirmi hangi doktora gitmeliyim

    tansu

    Merhaba;
    sag elim dirsekten asağısı gece uyurken uyusup uykumdan uyandırıyor.kolumu belırlı sekıllerde tuttuğumda düzeliyor. son zamanlarda da sag orta parmak ve sag yuzuk parmagımda uclarında ezdirmişim gibi, his kaybına benzer dokundugumda hafıf agrı yapan bir durum var. nedendir acaba.?

    selahattin

    merhabalar 60 yasında seker hastasıyım . Memlekette kışlık odun almak ıcın ormandan yuklu odun taşıdım ve onları dızmek kesmekle uğraştım . Şuanda parmak uçlarımda uyuşma karıncalanma söz konusu … sızce bu yorgunluktan mı yoksa cıddı bı durum soz konusu olabılır mı ?

    Nurdan

    Her gece sol elim, küçük parmağım ve yanındaki diğer iki parmağımla beraber, berbat şekilde uyuşuyor ve beni uykumdan bile alabiliyor.. Sebebi ne olabilir

    Karpal tunnel sendromu bağlantısına tıklayarak yazımızı okur musunuz? Size çok faydası dokunacaktır. Geçmiş olsun. Arama bölününden de bu yazıyı bulabilirsiniz.

    Emre

    Serce parmağının bir kısmı uyuşuk 2 gundur geçmedi…. sogukta kalmaktan mıdır acaba…. Yada ellerimi ısıtmak için bir anda ateşe tuttum ani sıcak lıktan olabilirmi anlayamadım tedavisi varmidr… Verdiğiniz cevap vermiyor için teşekkür ederim…..

    m.tibet

    merhabalar ben japonya dan bir soru yöneltmek istiyorum ben yaklaşık bir haftadır sol elimde ayrıca ben solak bir insanım işaret, orta ve yüzük parmağımda uyuşma var gün içinde bir nesne vb tuttugumda güç kaybı ve karıncalanma oluyor avuç içi yada dışında böyle bir sorunum yok bunun la ilgili beni aydınlatırsanız sevinirim cevabınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler…

    mehmet

    Parmaklarım birseyileri tutarken zorluk cekiyo ve hissetmiyorum

    Mutlu m.

    Merhabalar babamın sol işaret parmağında uyuşma sol kol dirsekte şiddetli ağrı ve kürek kemiğinin uç kısmın da ağrı var uyku uyuyamıyor kalp kontrolü yapıldı kalbinde bi sorun çıkmadı doktor eklem iltihaplanması demiş ama 15 gündür ilaç kullanmasına ragmen bir iyileşme yok kübital tünel sendromu olabilir mi ulnar sinirinde sıkışma var midir sizce tekrar başka bir doktora görüşmesinde fayda varmıdır

    sinan

    benim şerçe parmağım yaklaşık iki aydır uyuşuk ve karıncalıyor son bir kaç gündür diğer parmağa ve avuç içine doğru genişlemekte durum nedir acaba damar sorunu açılır diye pek üstüne düşmedim ama sanırım durum ciddi fazla sigara içiyorum bunuda belirtmek isterim

    necla

    merhaba sol elimin serce parmağım 6 gundur uyuşuk ciddi bir durum olabilirmi hangi toktora gitmeliyim

    Meral

    Son 1 haftadir sag baş parmağımda bir donma oluşuyor birkaç saniye donuyor hareket ettiremiyorum sonra duzeliyor gunde bikaç defa oluyor bu kandeğerlerim geçen ay cok iyide çıktı dr gidiceğimde yibede bilginizi almak istedim

    oktay

    benim sag isaret parmagim soguk havalarda uyusup beyazlasiyor isittigim zaman geciyor sebebi ne olabilir??

    Elif

    Benim kafami bazen hissetmiyordum el parmaklarında karıncalanma oluyo teşekkürler

    elvan

    trafik kazası sonucu sol kolumda güç kaybı ve orta ve baş parmagım uyuşuk….yardımcı olursanız sevinirim tşk..

    sema

    merhabalar son 1 haftadır sağ elimin serçe parmağında hissizlik yaşıyorum.sebebi ne olabilir. ne yapabilirm bunun için ?

    musa orhan

    Merhabalar;
    İki gündür sağ el baş parmağım da uyuşma ve karıncalaşma var neden olabilir bilgi verirseniz sevinirim.Teşekkürler

    nurdan

    Günaydın. sabah uyandıktan az sonra sol elimin işaret parmağımın ucunda uyuşma oldu. 30 dakikadır uyuşuk. sebebi ne olabilir acaba. teşekkür ederim.

Bu Konu Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazın



.: Sitemizden Seçme Konu Başlıkları :.
40′ lı Yaşlarda Yapılan Makyaj Hataları
Çillerin Rengini Açma Yöntemleri
Evde Aloe Vera Jeli Hazırlama
Kolon Polipleri Nasıl Önlenir?
Akne İzlerini Kötüleştiren Etkenler
Septisemi (Kan Zehirlenmesi)
.: Sitemizde En Son Yayınlananlar :.
Kanal D Doktorum Programı

Program Kanal D de Hafta içi Her gün Saat 09.00 Da yayınlanmaktadır. Programın sunucuları Dr. Aytuğ KOLANKAYA ve Zahide YETİŞ'dir.

ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER

“ENDER SARAÇ’LA SAĞLIKLI GÜNLER” hafta içi her sabah saat 10.45’de Canlı Yayın ile Kanaltürk Ekranında siz değerli izleyicilerini bekliyor

Zahide İle Yetiş Hayata Programı

Atv de yayınlanan programda Zahide YETİŞ konuklarının sorunlarına çareler buluyor. Aynı zamanda dini konuların da açıklığa kavuşturulduğu programda sağlık, sosyal hayat, psikoloji gibi konular işlenmektedir.